tuppenes worldtour

Agnetha og Marianne ute i den store verden! Vi skal være borte i 3 måneder, og reiseruten inneholder stopp som Brasil, Los Angeles og Singapore. Selv om du ikke fysisk kan bli med oss, håper vi at denne reisebloggen kanskje kan få deg til å drømme deg vekk fra hverdagen, gi betryggelse om at vi har det bra (til de som trenger dét), og kanskje gi inspirasjon og et lite spark i baken til å begi deg ut på egne turer. Finn fram solkrem og sandaler - GOD LESNING!

lørdag, mars 18, 2006

Noko á kvila augene pá...






2 Comments:

Blogger Liv Jorunn said...

Det ser ikke særlig digg ut det der da....(leses med skikkelig ironisk stemme inni seg). Jæi tipper dere kosær dere schikkeli asså. Vi har sol her i Bergen også, men ikke 30 varmegrader... (Burde dere ikke fjerne den derre saken som gjør at bare bloggere kan skrive her?)

11:46 p.m.  
Blogger Lotte said...

Aiaiaiaiaiaiaiaiaiii.... Jeg har gossa meg skikkelig med å skryte av "våren" her i England (plussgrader, ingen snø, og litt sol innimellom den sure vinden), men nå har jeg ingenting å stille opp med, ser jeg..
Marianne; tusen takk for "avreise"-melding! Jeg så den leeenge etter (bruker engelsk mobil her, shø'), og siden du så ettertrykkelig påpekte at du skulle la mobilen ligge hjemme, lot jeg være å sende tilbake.. forøvrig i strid med alle mine prinsipper!

Håper dere har det heeelt FANTASTISK! Ta godt vare på hverandre. :)

3:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home