tuppenes worldtour

Agnetha og Marianne ute i den store verden! Vi skal være borte i 3 måneder, og reiseruten inneholder stopp som Brasil, Los Angeles og Singapore. Selv om du ikke fysisk kan bli med oss, håper vi at denne reisebloggen kanskje kan få deg til å drømme deg vekk fra hverdagen, gi betryggelse om at vi har det bra (til de som trenger dét), og kanskje gi inspirasjon og et lite spark i baken til å begi deg ut på egne turer. Finn fram solkrem og sandaler - GOD LESNING!

tirsdag, mars 21, 2006

Kommentér, kommentar, KOM EN TUR!

Sorry mac, men vi har da ikke fátt ordnet det slik at alle som vil kan legge igjen kommentar pá bloggen! Ná er det derimot fiksa, og alle som én er HJERTELIG velkommen til á slenge inn en hilsen til oss. Det er sá koselig!

Ná stikker vi om noen fá timer fra Rio, og setter nesa mot en liten by som heter Paraty. Vi skal sjekke ut langdistanserutebussene for förste gang, og háper pá noen med airconditionanlegg!

Tchau, tchau!

-A&M-

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eg e misunnelig på dokke Agnetha!!! Ser ut som dokke ha det heilt supert!! Eg sette pris på mail:-) Send til aniston_@hotmail.com. Kos dokke myyykje!! Eg ska faktisk te Hamar i helga..ska kose meg der..hehe! Ha det bra so lenge!! Klem frå Randi..kalla meg BergensRandi sia eg såg d va ei anna Randi her og:-)

6:32 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ååååååå...... Æ bærre sei ååå...
Æ kjenne æ bli litt redd for dokk. Kos dokk masse og itj bli heilt på tuppa.. Itj kom draganes hæm med en knippe full av kjønnsykdomma og diverse. Men om dokk gjær det.... så ska dokk vit at æ e gla i dokk lækk. Me gonnorre eller uten:)

9:20 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Dette ser ut som starten på en FANTASTISK tur!! kos dere masse!
lover å følge med dere, og også når jeg knepper hendene om kvelden :)

4:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Oioioi! Åsso fotballkamp då. NO e eg pittelitt gira på dekans vegne!! Eg går liksom å glede meg til seriestart... På stadion... Njææ. E innom sidene dekans kvar dag, stas. Pass godt på kvarandre. so long. Tataa! Turid-Tordis

6:18 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Haha. Blei anonym eg. Va godt eg ikkje skreiv navnet mitt då:)Denna teknikken..

6:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg lurer på om siden deres er blitt litt tung med alle bildene. Kan dere ha link til dem isteden? Jeg vil jo gjerne se dem!
Paraty, ja. Har kikket på nettet hva de har å tilby der, og det ser ikke så stusselig ut akkurat.....

2:15 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg er tilbake fra Ghana og nâ jeg oensker dere en fantastik tur og mange gode opplevelser. Jeg proeve a lese hele texten hvilken dere skriver her.

Hilsen fra Tyskland.
Paul

9:54 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home