tuppenes worldtour

Agnetha og Marianne ute i den store verden! Vi skal være borte i 3 måneder, og reiseruten inneholder stopp som Brasil, Los Angeles og Singapore. Selv om du ikke fysisk kan bli med oss, håper vi at denne reisebloggen kanskje kan få deg til å drømme deg vekk fra hverdagen, gi betryggelse om at vi har det bra (til de som trenger dét), og kanskje gi inspirasjon og et lite spark i baken til å begi deg ut på egne turer. Finn fram solkrem og sandaler - GOD LESNING!

fredag, april 28, 2006

YES! Endelig bilder paa bloggen igjen!!


Singapore tatt fra bussvinduet. Utrolig diger og uoversiktlig by...

Marianne ble nesten tvunget til aa ta bilde sammen med den slangen her. Men jeg veit at hu innerst inne likte det. Akkurat paa dette bildet er det ikke saa lett aa se, men de er egentlig bestevenner. For min egen del kan jeg ikke skryte av en slik relasjon.. FYTTI saa ekkel.


Agnetha i "Underwaterworld" paa den lille oeya Sentosa ved havna inn til Singapore. Her staar hun og hviler seg paa rullebaandet (eat your heart out, akvariet i Bergen...) mens fisker i alle former og fasonger svoemmer i tunnelen over og rundt henne.

Er saa mye bonding atte. Denne svaeringen laa og slappa av oppaa tunellen. Marianne er en ekte dyrevenn. Hu sier alltid til villbikkjer : kom her kompis!! KOOM! Mat?? Jadda! Verden trenger saanne veit du!


Delfinshow. Det eneste som var trist med det, var at delfinene ikke var ute i det fri, slik de burde vaere. Disse delfinene var helt spesielle, de var nemlig rosa paa magen og halen!

Agnetha har nettopp kastet en krone i oenskebroennen paa Sentosa. Og tror dere ikke oensket om aa bli klin lik Cameron Diaz gikk i oppfyllelse!?

Utsikt fra hotellrommet vaart i Kuala Lumpur. Mest fantastiske byen til naa!


Fiber!! Endelig fiber!! Vi maatte helt til Kuala Lumpur for aa finne noe annet enn loff med sirup paa.. Til gjengjeld var denne klumpen en kjempe av et bakverk, som gaar Ingers Rugbroed en hoey gang. Men saa kosta den ogsaa mest i hele butikken da..


Kuala Lumpurs radiotaarn er 421 meter hoeyt, og staar som et nydekorert juletre midt i mellom de andre hoeybyggene (som braatt ikke er saa hoeye lenger). Heisen tar en til toppen paa under 58 sekunder!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg blir misunnelig.

10:33 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Åååå Kuala Lumpur ja.. Skulle ønske jeg var ung og ute på reise også! Det er veldig kjekt å følge med dere på turen deres! Ler når du skriver om å grave deg ned og opp igjen, Marianne!:) Du er herlig!:) :)
Klem Karen som må nøye seg med å reise tur/retur Sotra med buss.

4:41 p.m.  
Blogger Liv Jorunn said...

Når det gjelder dengue-feber så var det noe ho vaksinasjonsdama mase masse om til meg (før Bolivia), og på ho høres det ut som om man vil dø bare man snakker om det nesten... Hm..

Uansett. Det skjer ting her i Norge óg da. Om 2 uker reiser jeg til Oslo for å gå på et intervju som kan sende meg til Indonesia til høsten. Og da snakker vi ikke en liten ferietur, men ET ÅR! Tenke seg til...

5:17 p.m.  
Anonymous Anonym said...

HAHA!!!
Kuala Lumpur! Der er det ikke lenge sida jeg var innom! Vær glad dere er flere enn én blondis som valser rundt i den suppa der... Det var faktisk en fyr som ville gifte seg med meg...og han syntes jeg ble bare mer og mer uimotståelig desto frekkere og surere jeg blei i min løgnskap om kjærester som venta hjemme i Norge og det som verre var...
Jeg jobber med eksamensmappe, jeg...keep THAT in mind! ...så husker dere nok å være takknemlige for situasjonen dere befinner dere i.. ;) ellers er det flott vår i Bergen, ingen kjærester til å forstyrre det gode liv og ting er som de skal! :D

Vi høres!
ps...jeg veit åssen det er å bli frastjelt kamera!!!!!!

Klem fra Tabita

5:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home