tuppenes worldtour

Agnetha og Marianne ute i den store verden! Vi skal være borte i 3 måneder, og reiseruten inneholder stopp som Brasil, Los Angeles og Singapore. Selv om du ikke fysisk kan bli med oss, håper vi at denne reisebloggen kanskje kan få deg til å drømme deg vekk fra hverdagen, gi betryggelse om at vi har det bra (til de som trenger dét), og kanskje gi inspirasjon og et lite spark i baken til å begi deg ut på egne turer. Finn fram solkrem og sandaler - GOD LESNING!

fredag, mai 05, 2006

Bangkok

Billettkontoret i Kuala Lumpur. En datamaskin midt paa gata. Er saa greit atte...
Tuk-tuk-tur i Hadyaii paa vei til neste busstasjon for aa komme oss videre til Bangkok.

Hotellet vaart i Bangkok. Deilige dager med blaa himmel - til tross for at noen sa at det aldri skjer her. Solbrent for foerste gang paa mange uker!

Avkjoeling maa til. I dag har det 'bare' vaert 35 grader, og til og med litt spredte regnbyger. Slush fra 7-eleven kommer godt med.

Kaosan Road ved solnedgang. Stappfullt i folk, lukter av diverse karakter og selgere som faar deg til aa tro at DU er den seirende parten i pruterunden.

Naa HAR vi bussbillettene vaare i veska, vi skal vaere paa busstasjonen en time foer avgang, og vi skal sove heeelt til vi kommer fram til Phuket. Her har vi booket en bungalow for de neste 9 nettene - og det skal bli saa utrolig deilig. Sa jeg at det er inkludert 30 minutters thaimassasje hver dag...? Aaahh... hvor utrolig opplagte kommer ikke vi til aa returnere til gamlelandet?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dere begynner å få farge - ja, du også, Marianne! Husk at jeg kun ser min hvite pudding hver dag, og jeg ser forskjell, serru.

3:40 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kommer dere hjem til 17 mai altså!!!??? Håper virkelig jeg får til å ta en tur til Hærøy og besøke deg ei helg Marianne...:) Har nettopp vært der på skuletur. PÅ Kjellsund ungdomsenter tre herlige solfylte dager. Det er jammen meg ikke lange veien dit heller fant vi ut. Så det ser ikke mørkt ut. Skal hvertfall prøve å ta meg en husmor-tur før nestemann blir presset ut;) Kos dere de siste ukene kjempemaks!! Klemmer fra Berit

9:09 p.m.  
Blogger Agnetha said...

HAHAH :) jeg tror det er en lovlig form for massasje, ja..men det var ikke helt sant at vi faar det da. Ikke det at det gjoer noe heller for stedet er herlig aa vaere paa uansett. Varmt som bare fyttikatta er det ogsaa. Jeg har selvfolgelig blitt solbrent.. fordi sola i Thailand er mye sterkere enn i Brasil. Var vel ikke til aa unngaa paa en saa lang tur. Lykke til paa eksamen da!!! :) Vi sees om ikke saa lenge!

Klem fra Agnis!

1:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home